Кошик
815 відгуків
Бажаємо всім Здоров'я, Успіхів та МИРНОГО НЕБА
Інтернет- магазин ecodom.kiev.ua
+380 (73) 200-99-58
+380 (44) 225-22-22
+380 (68) 292-27-79

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Купуючи у нас товар у Вас є можливість повернути або обміняти товар за законом «Про захист прав споживачів», покупець протягом двох тижнів може звернутися до нашого магазину замінити товар, що не влаштував його, на інший або повернути. Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право: купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості) обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненої продукції протягом 3 робочих днів. Дані правила обміну чи повернення поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався та зберіг товарний вигляд, не має пошкоджень, збережено споживчі властивості, пломби не порушено, ярлики збережено, збережено цілісність упаковки, у наявності вся література, яка була в упаковці, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час купівлі ( ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Товар, куплений у магазині - може бути повернутий у магазин. Товар, куплений через інтернет магазин, повертається на той склад, з якого відправлявся, інформацію з відправки можна отримати за телефонами або написати листа на електронну пошту, який вказаний у контактах на сайті. Умова повернення товару неналежної якості Якщо дефекти товару виявляються у відділенні перевізника під час отримання. Якщо момент отримання замовлення було визначено, що товар не належної якості, то повернення оплачує відправник. Ви повідомляєте нам, що у відділенні перевізника було виявлено: - товар прийшов ушкоджений. При співробітнику перевізника складається акт про те, що товар пошкоджено, робиться відео чи фото фіксація та акт підписує представник перевізника. Надсилаєте нам на вайбер або електронну пошту. Ми Вам надсилає інший товар на Ваше замовлення. - товар не пошкоджено, але не працює. Ви повідомляєте нам про проблему, ми робимо повернення товару та відправляємо Вам інший товар на Ваше замовлення. Якщо дефекти знайдені під час огляду поза відділенням транспортної компанії При перевірці товару поза відділенням перевізника, ви повідомляєте нам про проблему, ми Вам відправляємо адресу, куди відправляється товар (обов'язково, товар відправляється в коробці з чеком про купівлю) і товар здається в сервісний центр і встановлюється причина дефекту. Докладніше на сторінке про повернення https://ecodom.kiev.ua/cp100929-vozvrat-i-obmen-tovara.html

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner