Грілка електрична Beurer HK LE 2021АКЦИЯНемає в наявностіКод: HK LE 20211 856 ₴ +380 (73) 200-99-58+380 (44) 225-22-22+380 (68) 292-27-79 День Години роботи Перерва Понеділок 10:00 - 18:00 Вівторок 10:00 - 18:00 Середа 10:00 - 18:00 Четвер 10:00 - 18:00 Пʼятниця 10:00 - 18:00 Субота 10:00 - 18:00 Неділя 10:00 - 18:00 * Час вказано для регіону: Україна, Київ +380 (73) 200-99-58+380 (44) 225-22-22+380 (68) 292-27-79Іринапросп. Володимира Івасюка, 10А магазин ZENET, Київ, Українаecodomkievua@gmail.com+380636959460+380732009958повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупцяУмови повернення та обміну Компанія здійснює повернення і обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.Терміни повернення Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.Купуючи у нас товар у Вас є можливість повернути або обміняти товар за законом «Про захист прав споживачів», покупець протягом двох тижнів може звернутися до нашого магазину замінити товар, що не влаштував його, на інший або повернути. Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право: купити будь-який інший товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості) обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненої продукції протягом 3 робочих днів. Дані правила обміну чи повернення поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він не використовувався та зберіг товарний вигляд, не має пошкоджень, збережено споживчі властивості, пломби не порушено, ярлики збережено, збережено цілісність упаковки, у наявності вся література, яка була в упаковці, а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час купівлі ( ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Товар, куплений у магазині - може бути повернутий у магазин. Товар, куплений через інтернет магазин, повертається на той склад, з якого відправлявся, інформацію з відправки можна отримати за телефонами або написати листа на електронну пошту, який вказаний у контактах на сайті. Умова повернення товару неналежної якості Якщо дефекти товару виявляються у відділенні перевізника під час отримання. Якщо момент отримання замовлення було визначено, що товар не належної якості, то повернення оплачує відправник. Ви повідомляєте нам, що у відділенні перевізника було виявлено: - товар прийшов ушкоджений. При співробітнику перевізника складається акт про те, що товар пошкоджено, робиться відео чи фото фіксація та акт підписує представник перевізника. Надсилаєте нам на вайбер або електронну пошту. Ми Вам надсилає інший товар на Ваше замовлення. - товар не пошкоджено, але не працює. Ви повідомляєте нам про проблему, ми робимо повернення товару та відправляємо Вам інший товар на Ваше замовлення. Якщо дефекти знайдені під час огляду поза відділенням транспортної компанії При перевірці товару поза відділенням перевізника, ви повідомляєте нам про проблему, ми Вам відправляємо адресу, куди відправляється товар (обов'язково, товар відправляється в коробці з чеком про купівлю) і товар здається в сервісний центр і встановлюється причина дефекту. Докладніше на сторінке про повернення https://ecodom.kiev.ua/cp100929-vozvrat-i-obmen-tovara.html