Кошик
813 відгуків
Бажаємо всім Здоров'я, Успіхів та МИРНОГО НЕБА
Інтернет- магазин ecodom.kiev.ua
+380 (73) 200-99-58
+380 (44) 225-22-22
+380 (68) 292-27-79

Повернення та обмін товару

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

  Терміни повернення та обміну


Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем

.
Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.


   Умови повернення товарів належної якості


Порядок обміну/повернення товару


Купуючи у нас товар  у Вас є можливість повернути або обміняти товар за законом «Про захист прав споживачів», покупець протягом двох тижнів може звернутися в наш магазин замінити товар, що не влаштував його, на інший або повернути.


Якщо на момент звернення аналогічного товару для заміни немає у продажу, покупець має право: купити будь-який другий товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості),  обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж,  повернути виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненої продукції протягом 3 робочих днів.


Дані правила обміну чи повернення поширюються на непродовольчий товар належної якості за умови, що він


 не використовувався та зберіг товарний вигляд,

 не має пошкоджень,


 збережені споживчі властивості,


 пломби не порушені,


 ярлики збережені,


 збережена цілісність упаковки,


 в наявності вся література, яка була в упаковці,


 а також розрахунковий документ (чек), виданий споживачеві під час купівлі (ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів").


  Товар, куплений у магазині - може бути повернутий у магазин.


Товар, куплений через інтернет магазин, повертається на той склад, з якого відправлявся, інформацію з відправки можна отримати за телефонами або написати листа на електронну пошту, який вказаний у контактах на сайті.


Товар належної якості повертається чи обмінюється з допомогою покупця.


   Умова повернення товару неналежної якості


Якщо дефекти товару виявляються у відділенні перевізника під час отримання.


Якщо в момент отримання замовлення було визначено, що товар неналежної якості, то повернення оплачує відправник. Ви повідомляєте нам, що у відділенні перевізника було виявлено:


- товар прийшов ушкоджений.

При співробітнику перевізника складається акт про те, що товар пошкоджений, робиться відео чи фото фіксація та акт підписує представник перевізника. Надсилаєте нам акт на вайбер або електронну пошту. Ми Вам надсилає інший товар на Ваше замовлення.


- товар не пошкоджено, але не працює.

Ви повідомляєте нам про проблему, ми робимо повернення товару та відправляємо Вам інший товар на Ваше замовлення.


Якщо дефекти знайдені під час огляду поза відділенням транспортної компанії


При перевірці товару поза відділенням перевізника, ви повідомляєте нам про проблему, ми Вам відправляємо адресу, куди відправляється товар (обов'язково, товаром відправляється в коробцы и з чеком про купівлю) і товар здається до сервісного центру (фахівці визначають причину дефекту протягом 5 робочих днів). Доставку оплачує покупець.


Якщо сервіс центр визначає, що товар має заводський дефект, відправка товару на обмін оплачується відправником протягом 3 робочих днів.
Якщо товар має дефект з вини покупця, то товар ремонтується та відправляється за рахунок покупця. Терміни ремонту залежать від ступеня дефекту та наявності деталей. Про терміни ремонту продавець інформує покупця.


Є товари належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню:

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner